Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

1. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 791-230-947.

Można również skontaktować się z nami przez WhatsApp pod tym samym numerem.

2. Jakie są metody płatności w Waszym sklepie?

Oferujemy wszystkie popularne metody płatności, w tym:

– płatność przy odbiorze (gotówką)

– płatność za pobraniem

– przelewy błyskawiczne (PayNow)

– BLIK

– przelew tradycyjny

3. Jak szybko wysyłacie przesyłki?

Przesyłki staramy się wysyłać w mniej niż 24 godziny od złożenia zamówienia.

Zależy nam na szybkiej realizacji, szczególnie z myślą o klientach sezonowych, dla których czas dostawy ma ogromne znaczenie.

4. Czy muszę mieć działalność gospodarczą, żeby zrobić zakupy w Waszym sklepie?

Nie, nie musisz mieć działalności gospodarczej, aby złożyć zamówienie.

W takich przypadkach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 791-230-947.

5. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia wynosi 300 zł.

6. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, do każdego zamówienia możemy wystawić fakturę VAT. Wystarczy podać dane firmy podczas składania zamówienia.

7. Czy produkty są dostępne od ręki?

Większość produktów widocznych na stronie jest dostępna od ręki i gotowa do natychmiastowej wysyłki. W przypadku chwilowego braku danego towaru, niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.